Kazanımlar
Ders
|
Kazanimlar
|
Konular
|
1
|
- Etkilşimli kelimelere dayanan etkilişimli bir sistemi analiz edebiliyor olacaklar.
- Bağlantılar, hiper yazılar veya hiper ortam, nodes, node haritası vs. Içeren sistemler geliştirebiliyor olacaklar.
- Bir çoklu ortam sistemini sürücüler ve bileşenlerine bağlı olarak araştırabiliyor olcaklar.
- Kullanıcı arayüzlerini verimlilik ve etkililik açısından analiz edebiliyor olacaklar.
- Arayüz ile ilgili öneriler yapabiliyor ve arayüzü değerlendirebiliyor olacaklar. ,
- Çoklu ortam, etkileşim ve kullanıcı arayüzü gibi kavramlar arasındaki ilişkileri kurabiliyor olacaklar.
|
Etkileşimli Tasarım İlkeleri
- Etkileşimli Kelimeler
- Sistem Olarak Çoklu Ortam
- Sistem Bileşenleri
|
2
|
- Görsel materyal geliştiriyor olacak
- Görsel materyali değerlendirebiliyor olacak
- Görsel okuryazarlık kavramını değerlendirebiliyor olacak
- Görsel okuryazarlık için ekstra kaynaklar oluşturabiliyor olacak
- Görsel elementleri çözebiliyor olacak
- Görsel tasarım işlemini devam ettirip bitirebiliyor olacak
- Görsel, sözlü ve ilgi çekici elementleri organize edebiliyor olacak
- Görsel okuryazarlık ve tasarım prensiplerini web tabanlı eğitime adapte edebiliyor olacak
|
Görsel İlkeler
- Görsel Okuryazarlık
- Görsel Tasarım Süreci
|
3
|
- Çoklu ortam sistemini bileşenlerine göre araştırabilecekler.
- Hangi durumda hangi bileşenin en önemli olduğunu değerlendirebilecekler.
- Bir çoklu ortam sistemi taslağı geliştirebilecekler.
|
Çoklu Ortam Tasarımı
- Bileşenlere Giriş
- Çoklu Ortam Bileşenlerin Tasarımı
|
4
|
- Çoklu ortam geliştirmede aşama yaklaşımını analiz edebilecekler.
- Evrelerin sıralamasını tahlil edebilecekler.
- Evrelerin son ürünlerini ortaya koyabilecekler.
- Herhangi bir alıcı ile anlaşma yapabilecekler.
- Fazlar arası ilişkiyi belirleyebilecek.
- Duruma göre gelişim aşmalarını yeniden düzenleyebilecekler
- Bütçe planı yapabilecekler.
|
Geliştirme Aşamaları
- Çoklu Ortam Geliştirme Aşamaları
- Keşif Aşaması
- Tasarım Aşaması
- Üretim Aşaması
|
Last modified: Monday, 12 September 2011, 6:42 PM